Friday, October 22, 2010

a piece of puzzle of heart

satu, dua, tiga
saya sayang awk
tiga, empat, lima
awak tak mampu untuk saya capai
enam, tujuh, lapan
awak tak nak kat saya
sembilan, sepuluh
dengan selamba saya kata
xpe la awak tak nak kat saya
tapi saya nak kat awk
sape taw jodoh ada antara kite

one, two, three
i dont care what life going to be in the future
three, four, five
gravity wont hold me down
five, six, seven
i will fly if i want to..as God will
seven, eight, nine
help me when im in need, friends
ten
i know u won't, that's why i only put faith on Allah

awak di sana
saya tak pasti awak ke yang akan menemai saya sepanjang hayat saya
saya tak pasti juga awak ke yang saya akan cintai seiring nafas saya
tapi bermula saat awak melafazkan akad nanti
saya berjanji pada awak
dan juga diri sendiri
cinta saya untuk awak akan bersatu bersama nadi dan nafas saya

awak di sana
saya tak taw siapa awak
mungkin manusia yang saya pernah kenali
mungkin juga kita tak pernah berjumpa
tapi jika benar awak dan saya ditakdirkan bersama
sepuluh tahun pun tak mampu menghalang kita
siapa awak??
bilakah awak akan muncul??
di mana saya akan jumpa awak??
tiada siapa pun mampu menjawabnya buat masa ini
saya harap awak setia menanti saya
seperti saya menanti awak
sehingga ditentukan olehNya
saat kita bertemu dan mengenali sesama sendiri

butterfly comes hummingbird flies away
cradle the world when the storm comes
shivering with fright and excitement
love can be the shine or the dark cloud
can make you dance while you are swimming
or you drown out of breath in the air
crazy with the flowers blooming around you
or dying tree scaring you
but you cannot deny
love is a piece of puzzle of heart
your life wont be complete without it
embrace dont be disgrace
it is a great gift from Almighty

p/s: awak jangan kecewa nanti saya banyak benda nak cerita..dan awak juga akan berpenglipurlara dengan saya..jangan letih ya.. ;)

No comments: